Icon--npo spotify youtube twitter facebook instagram whatsapp linkedin mail search arrow-right menu arrow down clock Icon video audio camera snapchat theme location

Ik heb mijn blad (Visie, Eva, Beam) niet ontvangen!

Is uw blad niet bezorgd?
Dan kunt u via ons contactformulier een nazending aanvragen van de laatstverschenen editie. Ook als uw blad beschadigd is, kunt u gerust een ander exemplaar aanvragen. Wij sturen dan zo snel mogelijk de gevraagde editie naar u toe.

Bij de bezorging van onze bladen Visie, Eva en Beam zijn wij afhankelijk van een correcte bezorging door uw plaatselijke postbezorger. Houdt u gedurende langere tijd last van slechte postbezorging, dan raden wij u aan contact te zoeken met PostNL. Dat kan via het speciale klachtennummer: 0900-0990 (10 cpm) of via de website van PostNL.

In geval van blijvende bezorgklachten kunnen wij een bezorgonderzoek aanvragen; PostNL rapporteert dan bij de EO of uw blad gedurende een aantal weken (in)correct werd bezorgd.